mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 14 april 2019

vissa dagar är latare än andra...

 kl är bara 10 och det är kö till systemet o ICA
och det finns ingen parkering *fniss fniss*
det var självförvållat att vi åkte dit
så vi ska inte klaga

 kålpudding är ju aldrig fel
så lite vila Men det va helmulet när jag la mej
inne i sängen

 vaknade två timmar senare till strålande sol

 så resten av dagen tillbringades här

 hade gjort paj nån gång på kassler och spenatrester
perfekt att ta fram ur frysen
Köpte fler pajskal när vi var på ICA idag
tycker de är så bra att ta till när resterna blir små
men räcker till en paj eller två 

 billig gurka på ICA två för 15:-
den var så himla god 


här med lite "aromat" från Norge

filten är nästan klar 
men den blev lite skev
så den får sitta i sträck över natten
så ska jag fixa kant i morgon 
få se vad jag hittar på för mönster på den 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Färdiga pajskal är bra,alla rester kan bli paj...nästan👍kram