mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 10 april 2019

Tisdag = kulturkväll på bibblan

 en strimma sol ... 
jag blir så glad av solen
tog en liten promenad upp till "svängen"
blir nästan 30 min med min fart

 och så var det dax för lunch
lite pytt till mej 

en torr bulle blev till en våffelbulle
ja ja men det här var en rimbobulle
och jag tror den är för fet för att göra så här 
med men det var i alla fall inte helt fel

tidig kvällsmat
böngryta förstärkt med potatis och en pannbiff

 det är ju tisdag och träff på bibblan
med bästa Lars 

sista avsnittet på första omgången
Hedebyborna

 kvällen avslutas som vanligt med fika och småprat

 det är helt magiskt när vi kommer ut är det fortfarande ljust

 och Ryfjället är rosa

 utsikten från soptunnan 
det var vackrare än på bilden jag lovar

 och en ynklig lite måne 
den orkar inte lysa så värst mycket 
fniss fniss

avslutar dagen med en bild från 
en affisch jag hittade i skolan
när vi var där på kulturkvällen

1 kommentar:

Ellinor sa...

Gillar orden❤️