mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 16 december 2019

12 timmar på iNTiMAN

under nattens vakna timmar
kom jag på att jag skulle sticka ett par tofflor
till en vän
så då plockar jag fram garn
och fixar en sista julklapp bara för att jag kan
sen mot soppköket

 jag han inte ta kort från början
men vi hade MYCKET mat
av julbordsstuk

 revben som var otroligt goda

 laxen tog fort slut

 rödkål... kanske inte så poppis


 men Janson den stora favoriten
två stora Bläck....

 många mackor blev det med "hem"

 efter mat är det gott med lite vila

Lennart gick till Fiskartorget
där det var 
manifestation mot våldet i stan
jag stannade på iNTiMAN 
tog de lite lugnt







 jag stickade vidare 

 så fortsatte kvällens manifestation 
här nere på iNTiMAN
med musik av olika slag









 kan man tro att det ska bli tofflor?

12 timmar sen jag lämnade mitt eget kök
nu är jag åter och avslutar kvällen med en macka

Inga kommentarer: