mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 31 december 2019

en helt vanlig måndag .... eller?

 dagen började med att ha "fest" 

 nu väntar dom på en omgång i tvättmaskinen
sen på tur med post nord till Hannah

 var och handlade på fm ute på COOP vid röda torget
och fick tag i bananer 2 kg för en 10:-

 så det blev bananplättar

 fixade lite picklad lök till i morgon

 jag vilar och Lennart trotsar blåsten och tar en promenad
tillsammans med kameran






 pytt är inte så illa

toppade med jordnötter o kapris
riktigt gott

jag stickar på min kalenderstrumpa
två ledtrådar
men ack ack ack
den första blev för tajt 
bara att repa upp
ja ja nu vet jag ju hur man gör
bara att se till att det blir lösare

1 kommentar:

Ellinor sa...

Hemgjord pytt är väldigt gott👍Öskar dig och Lennart ett riktigt Gott Nytt År❤️❤️❤️❤️