mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 27 december 2019

soppkök en torsdag ..

 i dag är det en annan dag 
för det det är annandag jul
och vi ska ha öppet på soppköket














 förstärkning från Upplands Väsby i dag
så kul att du kom Annaeva



 tusen tack Björn för maten 
ja inte bara i dag utan varje söndag




 alla fick julklappar
sköna stickade

 och en påse med hygienartiklar


 när jag leker tomtemor

 och många kramar blev det oxå

en helt igenom varm och go dag
på Västerås soppkök

 Lennart och jag fick en julklapp av familjen Carlsson
den tackar vi så himla mycket för 
så mycket gott

pytt på rester från vårt kylskåp
inte illa och gott blev det

jag var så trött att jag somnade strax efter 21
jag som skulle se 
Agenternas världskrig 
men inte då jag sov
får kolla på det sen då ....

1 kommentar:

Ellinor sa...

Många magar som blev mätta idag,underbart👍🥰