mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 17 december 2019

jo då det finns snö i Västerås

 Mossa mossa på er alla människobarn 

 ja ha då sitter jag här och väntar
på AKTIV ortopedteknik 

ska bli hårda kanter
och mjuk fotbädd
då fettkuddarna både i hälen och framfoten
är helt borta
+ att jag är VANSINNIGT plattfot
vilket gör att jag har felställning 
från foten upp i ryggen

 i dag blev fikat gratis
dom kunde inte ta kort
datastrul på fiket

 när jag gick hem såg jag nått märkligt

 kan ha varit solen...

och så var det detta med snö
vist finns den....även om den är skitig

en tur till hälla och handla lite
Dom har kommit nu
tulpanerna

 Lennart köpte sej en låda pasta med carbonara för 15 kr
själv föredrog jag makrill

 och det ramlar in paket

 från när och fjärran 
till våra gäster på soppköket

 fixade pizza

 och bjöd upp grannarna på

stickar väl ett par till när jag i alla fall håller på
sen fick jag beställning på vantar av Hannah
 det blir nästa projekt

1 kommentar:

Ellinor sa...

Även jag fick njuta av solen en liten stund,sedan ösregnade igen🙈