mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 5 augusti 2020

ingen dag att minnas



jag har haft en VIDRIG natt
ont i magen (tarmvred/stopp) och hjärtat hittade inte rytmen
så i dag blir det skonkost 
(bara vatten i muggen)


o sova



ja de vad var jag fick i mej


och sen sova lite till


på kvällskvisten kvicknade jag till "lite"
Lennart har tvättat två maskiner i dag
så jag tog och strök lite 
och lyssnade på sommarprataren
+ att jag åt en liknande portion fiskbullar som tidigare


medans Lennart var på trädgådsvisning 







men kolla så häftigt
ett "bönhus"
alltså ett "hus" att odla bönor i 











ja då säger vi god natt och hoppas på en bättre dag i morgon 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Fy sjutton,sådana stopp är vidriga och tarmen blir ledsen flera dagar😢Hoppas att denna dag blir mycket bättre✊️❤️