mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 26 augusti 2020

LYCKA i kubik


nu är det höst när man får tända ljus till frukost


och Ryfjället har fått sin första snömössa för hösten


jag virkar på och tvättar dom så ofta jag tvättar
för att dom ska bli bra att använda
suger ju upp bättre efter några tvättar


ensamlunch
när jag var klar kom jag på 
jag har ju kålpudding
ja ja det är en dag i morgon oxå 



fick en påminnelse...
post nord är inte snabba...6 aug står det på lappen och i går var det 24 aug



ja ja men räkningen var ju betald den 17 juli
tyckte väl att vi brukar betala i tid
har nu pratat med VSK



och vad kan de här bli då??


då kom Lennart hem och hade dagens post med sej


TUSEN tack gulliga Frida


och kolla in reflexen i garnet


pelargonen jag fick av Mikael Persbrandt i våras
blommar så fint 

i dag är inte jag glad men Lennart
blodpudding ⁉


ryggen och ett ben....
på hundtröjan


kolla när man tar med blixt
Örjan kommer att synas


Lennart fixar en varm macka till kvällen
de behövde jag efter den kvällsmaten 




❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



 




1 kommentar:

Ellinor sa...

Spännande 🥰