mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 2 april 2022

allt blev inte som det skulle men det blev...


oj så många skämt det har farit runt på FB idag
några riktigt bra andra helt förkastliga


och det här räknas väll också som ett skämt⁉


uppstekt pannkaka med kebabsås
en ny höjdare


våran tv tittande katt


har fixat lite med påskpresenterna till
dom små

Men nått blev galet när vi skulle slå i 
öljetterna på Ozzys påse


så nu får vi åka och köpa nya
attans oxå


jag har äggskal i riset inte fjädrar


sekt spenat med vitlök 
och så korv o potatis


spenaten toppad med premesan
och korven med senap och KEBABSÅS
ja ja vet jag har den på allt


kunde inte låta bli att köpa
"tomteskum" 


skulle köpa smördeg
och vist de är smördeg men glutenfri
den var helt omöjlig att arbeta med


så det fick bli en "naken" korv
skulle ju lindat in den i degen 
och gräddat små knyten
får väll bli en annan gång då
men RÄTT smördeg


första vanten klar


och lite tv blev det
helt omöjligt att gissa tycker jag


har beställt garn till den här 
fick en beställning



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Masked singer är svårt,jag är inte tillräckligt hemma i kändisvärlden men det är rätt kul.Dräkterna är ju fantastiska👏