mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 21 april 2022

så gick den här dagen oxå...


Hedda mår gott på balkongen
så även jag


ska ju klippa ner min Hoya 
och tänkte att jag kunde ta några skott o sticklingar
men frågan är ju hur man gör 
när toppskottet är över metern långt
har lagt ut frågan på FB i en hoyagrupp
får se va dom säger


Lennart for ut en sväng med kameran




pasta till lunch
just den här gillar vi 
ett mellanting mellan 
tagliatelle och spagetti


hade köttfärssås i frysen
bara att värma
sen var jag så hungrig tydligen
så det blev ingen bild
men jag blev mätt



så länge sen jag bakade
att jag nästan glömt hur man gör


blev en pensionärskaka i alla fall


kvällens mat 
blev nått....
potatis i botten
sen broccoli
köttbullar
och så äggstanning på det
och riven ost


gott blev det


kvällen TV


kommer helt klart att följa den här serien
mycket intressant




 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Man tager vad man haver sa Kajsa Varg,och gott blir det också👍🤗