mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 29 april 2022

så nöjd


dagen började på loppis
först Brödet o Fiskarna
där fyndade jag en matlåda
40 kr rena fyndet
då en ny kostar mellan 150-250


sen blev det livecenter 
där shoppade vi en tavla och en gardin
Men det var bara ramen jag var ute efter på tavlan 


skall nämligen bli nått


ett solskydd i fönstret 
Blev så nöjd


dagens lunch 
sylta o potatis
rödbetssallad


efter vilan var det dax att fixa 
med Heddas "klätterträd"


hon vill vara med och kolla läget
så jag gör rätt



klippte till "filtarna" så dom passade
och hängde på lite mer leksaker


de är ju torsdag




nu har Hedda sovit på alla platser på 
sin möbel...så den är klart godkänd 



TV kvällen blev en repris från i går
Norska husfixare o snoker 



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Finaste Hedda❤️