mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 26 februari 2023

Kvarteret Ekorren


de här var ju fint
MÅSTE testa


vi har haft besök på balkongen....



en Schnitzel till lunch


och en "semla" till eftermiddagskaffet


och tjejerna var duktiga som vanligt


Lennart var på bandy
4-3
så han var nöjd


och jag virkade på temperaturduken
och lyssnade på boken
Kvarteret Ekorren


Lennart hade pizza med sej hem
gott för de var ju så länge sen 
med en köpepizza


fick det hör kortet av en vän i dag
de är från grötfesten 
SPF Snöflingan



detta strul med garn...
fick kontakt förra helgen med en tjej
som ville ha först 100 kr för 
ett nystan med frakt
ja sa att de var på tok för dyrt
vi kom ner till  60kr och de tyckte
jag var OK
så ville hon ha pengar på en gång
för hon skulle kunna betala frakt
ja vist de tycket jag oxå var OK

MEN sen började de märkliga
..... kan du låna mej 100 kr till på fredag
när jag får pengar....
NEJ de kan jag inte
... kan du låna mej 50 kr till fredag 
du får tillbaka penarna....
på måndagen hade hon 
MAGSJUKA och kunde inte 
posta garnet
på onsdagen hade hon övertrasserat
kontot och ville långa pengar igen....
på fredag när jag hotat att
hänga ut henne på FB 
hade hon postat garnet
och i dag fick jag tillbaka
60kr på SWICH
så nu är jag utan garn igen


 

3 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Dessa bedragare som vi alla blir lurade av någon gång,man vill ju tro gott om folk😢😡

Anonym sa...

Bra att du inte gav dig. Man kan ju undra hur många hon/ han har lurat ?! / Bettan

rosalba sa...

RIKTIGT BRÅDSKANDE EFFEKTIV STAVNINGSSTYRNING FÖR ATT HJÄLPA TILLBAKA EX ÄLSKAN OCH RÄDDA ÄKTENSKAP
Hej alla mitt namn Rosalba är så överväldigad av glädje tack vare Dr.GURU. Min man lämnade mig för en annan kvinna för några år sedan och jag var väldigt förkrossad eftersom jag aldrig gjorde något fel mot honom, jag blev kvar med mina två barn och ett jobb som betalar lite. Jag höll nästan på att ge upp tills jag såg ett vittnesbörd på nätet om Dr.GURU hur han har hjälpt många människor, så jag kontaktade honom överraskande 24 timmar efter att jag gjorde det läkaren bad mig att göra. Min man kom tillbaka dagen efter besvärjelsen och tiggde. mig att förlåta honom och lovade att aldrig lämna. Min man har varit tillbaka i 6 månader nu och vi har aldrig haft några problem, jag är glad att jag inte tvivlade på Dr.GURU. Nu är jag säker på att han också kan lösa eventuella problem med snabb avlösning. Du kan också kontakta honom för hjälp nu.
E-post: saguruu087@gmail.com eller whatsapp +12098373537