mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 14 februari 2023

missljud på hjärtat


nu mäts det och donas det
ska jag få balkongräcken i dag tro 


min NYA kompis Veronica
de här kommer att bli bra 



Lennart var ner på sjukgymnastiken
och passade på att fota 
ismöblerna i stadsparken


i dag var det lunch på hjärtpunkten
korv stroganoff o ris o veckosallad


kl 14 var det dax att träffa Peteer
han ville träffa mej då jag är så trött
eller de är inte rätt ord jag har ingen ork
han hittade ett missljud på hjärtat
så nu blir det prover på fredag
och sen ev ultraljud för att se hur
blodet uppför sej


FALKÖPING står det på sandvagnen
jag är inte i Falköping


När vi kom hem hade räckena kommit på plats
OJ va stor balkong


kålpudding 


började frysa och 
en förkylning slog till


blev en tidig kväll
men först 
Farmen
och 
Att bli Lee

 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Krya på dig ,snart kan ni ha dans på balkongen 👍Hoppas på något bra piller för hjärtat ✊️❤️

Anonym sa...

God morgon. Krya på dig.