mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 12 april 2018

en resa till "utlandet"

 Dom frågade på P4 Västerbotten vad jag samlar på
får väll säga att det är GARN... 
har ju en hel del både här och i stan

 Lennart laddar för en tur till grannlandet 


 Kilbohamn vände vi och tog en fika
tanken var att vi skulle äta på 
Oscars Bryge men där var det stängt






 blev Kina i Mo o Rana i stället
Lennart tog biff  á 179:-

 jag åt en barnportion med kycklingnuggets á 85:-

 men var är allt folket
helt folktomt på gågatan

tro det eller ej men 
garnbutiken stänger redan kl 16 
och vi kom dit 16.20
ja ja får väll beställa från Eva-Lenas garn i Västerås

 jag ville ha makrill i sån där rund burk
sån med "smulor" inte bitar i 
men det finns inte här vaken på ICA eller Konsum
men kolla vad ICA fått hem 
Amirs Scysst käk

 när vi kom hem hade jag fått post
ett tack för en sjal/krage jag gjort

och den hemliga garnpåsen
så otroligt fint garn
elise blir nog en sjal 
eller möjligen en barntröja
vi får se 

Inga kommentarer: