mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 4 april 2018

nästan vatten....

 så roligt med Sidensvansarna
har nog inte sett dom förr här i Yttervik
men dom är så välkomna

 och så kom hen då vår älskade Ekorre


Men kolla där...va gör han i trädet??
jo det hänger en elkabel där...

 och så börjar "skattjakten"



 hurra där är den 
VATTENLEDNINGEN




nu finns det hopp om vatten
få se i morgon hur det går

kalops till lunch

där under finns en trappa....

 men jag lägger mej här  

vänder näsan mot solen


Lennart åkte in till Benny på e-Rum
för att snacka om sin "sega" galaxy J3
men det var ingen hitt
det är en SKIT MOBIL
helt enkelt

 en av böckerna jag bestält på bibblan hade kommit 
likaså mina örondroppar
så lite bra var det ändå med "stadsbesöket"

ärtsoppa så himla gott

 nu är TVÅ sjalar klara

en lite regnbågsfärgad
Edlothia
 och en solnedgång...
Erigeneia

tog en sväng med världens sämsta
klippare
helt otroligt så urusel den är 
men nu är gubben ändå lite korthårigare

ja så FEL det blev
trodde jag hade en tröja med som skulle monteras
så var det en filt
ja ja jag krokar väll på då
en stund i alla fall

vi har ju inte vatten än
så vi får allt smälta lite till toa
även i dag....men i morgon 
KANSKE 
om vi har tur

1 kommentar:

Ellinor sa...

Håller tummar och tår för erat vatten✊️Vet att det går bra ändå men det är skönt att gå på toa och kunna spola,framför allt med våra knasmagar😘kram Ellinor