mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 22 april 2018

inte nöjd...

 Melodikrysset fixat 
och så är det bara att skicka in

 inga nya fåglar men en mus vid fågelmatningen

 så har jag börjat med broderiet
på Bettans bok... inte så nöjd kan jag säga

 tar några varv på Thyras bok

 ja det blev kanske en gris

 fläskfilé med vild sås och presspotatis

efter maten är det skönt att vila
ute REGNAR det

 vad är detta?
en hund eller en älg med GBS
eller en älghund

 detta mina kära vänner är en ko

och så denna underliga varelse
ska föreställa ett får (tror jag i alla fall)

har varit JÄTTEKNEPIG i magen i dag
så jag åt ingen kvällsmat
tog lite te och en rostad macka
det gick bra i alla fall
Lennart fick äta rester från gårdagens pizza


Inga kommentarer: