mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 10 april 2018

Hur gör jag nu???

 en tur till Gränstandläkaren 
fick beröm för min munhygien
det tackar jag för
hade en trasig tand
ja inte karies utan en bit borta
som vanligt med andra ord
men ska ringa på fredag och se när det kan fixas
Nu fick vi veta att både Annika och Carina är uppsagda!!!!!

HUR GÖR JAG NU
jo jag gråter och får ont i magen

 lunch på Värdshuset 

 och så har jag handlat lite livsuppehållande grejer

 en stunds vila på altanen i solen
sov nog i två timmar innan det var dax för kaffe

 så var det dax för lite mat igen då
starka korven o stuvade grönsaker
fick ont i munnen av korven!!!!

 så var katten näsan klar
bara ett hjärta som fattas
får fixa det i morgon

Lennart kolla FB
jo de är sant

1 kommentar:

Ellinor sa...

Heja Lennart👏👏Du fixar detta med tandläkaren nu💪🏿💪🏿💪🏿kram