mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 1 april 2018

Påskafton ...rinnande vatten

 tänk va det går fort med riset när det väl kommer in
små gröna musöron,
nu nappar abborren 
eller måste kvisten sitta kvar på trädet??
ja ja det grönskar i alla fall

 vi och vårat vatten

 men jag har rinnande i kran

 fast kranen sitter på en dunk

 Teamwork
här penslas det med smör

 och så i med fyllningen
rester av kycklinglevern
spenat o majs (riktigt påskigt)
räkor
och så på med
 äggstanning och västerbottenost

 kolla så fina dom blev


 så var det dax för liten påsklunch
det är de ända påskiga vi brukar äta 
Räcker gott för oss

 så blev det nån timme i solen
men i dag var det inte lika "varmt" som i går
men i säcken var det helt perfekt

 jag virkar vidare på min sommarsjal

 pytt som ser rätt påskig ut i färgen

 och så går solen ner för i dag

lilla Thyra beundrar sin Far

1 kommentar:

Ellinor sa...

Den maten går inte av för hackor,ser mumsigt ut👍👍👍💓kramen Ellinor