mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 16 april 2018

Söndag hela dagen... så härligt


 Söndagens text i kyrkan handlar om 
den gode herden

 det ska vi nu få höra i den här underbara kyrkan


 Daniel spelade lite lugn musik innan gudstjänsten
så skönt och avslappnande

 och det var Bästa Elisabet som var dagens präst
Dagens kollekt gick till Biblefjäll

 lite vacker sång som postludium

 lunch på värdshuset
jag åt kyckling

 och Lennart biff

 jag fick en låda med hem
såklart

 kan inte bli mer sol än så här

 och premiär för kortbyxorna i dag

låda med hem
betyder ju att man kan äta maten en gång till
och i kväll blev det kycklingsallad

 ja just ja Järnsparven har kommit

 jag har börjat på en nu sjal 


1 kommentar:

Ellinor sa...

Underbart,Lennarts kortbyxor ger hopp om fina varma dagar👏👏👏Ge honom en kram från Ellinor😍