mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 10 augusti 2019

Vad kostar en Herrklippning? ....

 Mitt eget lilla troll...

 
han fick sej en omgång... 

men jag kan säga 
att det var SISTA gången jag använde den klipparen 
jag vägrar mera ... 
den är så slö, seg eller jag vet inte vad 
..  helt kass 😡
men Lennart blev klippt 
och rätt bra blev det ändå 

 har invigt nya kassen...SNYGGAST i byn

 och vems är vems... 

 stekt fläsk o löksås blev dagens lunch

jag fick min middagslur ute idag
så himla skönt 

 Lennart for in en extra gång till byn 
för det fanns olja att hämta

 så behövligt...altanen var snustorr 

 kan säga det regnar på sjön men inte på altanen

 hade ett STORT paket med köttfärs
1½ kg ... ja ja det var inte jag som fryst in så stort
det var så från början ...suck
blev en fylld "limpa"



 Chili Con Carne 

 köttbullar 

 tog Chili Con Carne till middag
extra stora vita bönor 
mycket goda var dom i alla fall

 och så lådor till frysen
det blir mat i många dagar

jag blir riktigt F-bannad
har inte fått nån faktura
men i dag fick jag en påminnelse med + 60:- i extra avgift
inte mycket men ändå
TACK Post Nord för den
undrar när fakturan kommer??

 så var min tröja klar...
så skön

och Stellas bokmärke blev oxå klart

nu ska jag virka nått till Bettan få se vad det blir
dock inget bokmärke

1 kommentar:

Ellinor sa...

Fick också en påminnelseavgift på sextio kronor utan att fått någon räkning,väldigt irriterande😡Dax att köpa ny trimmer,tänk att ni sparar 300kr på varje klippning så är den snart hopsparad👍Blev såå sugen på god mat av dina bilder,åhhh chiliconcarne som är så gott...mums!Kram från mig