mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 16 augusti 2019

VILKEN DAG!

 inte lätt att se alla bergfinkar 
dom ser ju ut som små råttor *fniss fniss*

MEN VAD ÄR DETTA?
trafikljus i Tärnaby....

jag har varit på "stickjunta"
så himla trevligt
 och Lennart for och kollade va de var som pågick vid bron

 det är fiberkabeln som ska fästas fast

 då Wärdshuset hade stängt för semester
och ALLA var på Macken för att äta
(macken har ju inte många platser men bra mat)
så vi åkte hem
det fick bli lite råstekt pytt
Lennart fick ett ägg men de skippar jag

 lite kaffe o virkning
efter vilan

 det är TORSDAG
men så skitig spis ...gillas inte

 jag tycker pannkaka är gott 
men min mage vill helst hoppa över den rätten 
men jag åt två och vilade en stund
Innan vi for till Hemavan

                                                                                                                        foto Sam Hedman
Hemavanmötet har startat
här kan du klicka equmeniakyrkan.se och läsa om veckan

en kväll med Samuel Ljungbalhd
mycket fin musik o sång
och kloka ord













när vi kom hem efter en oförglömlig kväll
gick solen ner 21.10 
bilden är från "soptunnan"
AndersJans viken

1 kommentar:

Ellinor sa...

En härlig dag👍Gillar också pannkaka men det gillar inte magen,fuskar ibland men får betala dyrt🤭