mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 31 augusti 2019

värme i vinter....


Södra Station
heter en köttgryta som jag nu ska fixa till




HEMLIGT nr...igen
ja nu vet jag vem som ringde i går
det var min sjukgymnast som ville veta hur jag tyckte
det är med tygndtäcket
mitt älskade täcke...
tänk så trevligt att dom följer upp

och så fick grytan koka i 2 timmar tror jag

 Jocke o Gustav kom
och så åkte Lennart med till
Oliver Andersson i Björkbacka
för att hämta björkved



 starka grabbar...

och nu finns den fina veden
fint staplad i garaget

 jag sov ute...

vilken himmel...

 gulliga humlor

 men den här lilla vet jag inte vad den heter
skulle säga barskogsnunna ?????
rätta mej om jag har fel

 lite fika...
och vist gör jag det
men då måste jag åka till byn och köpa ägg

ännu ett pling i luren
 bok har kommit på bibblan
men bibblan är ju inte öppen men dock fritids
och det är ju samma så vi kunde hämta boken

 hemma i lådan låg ett paket

 SPÄNNANDE och tack Frida

 nu har jag köpt ägg
så jag baka kyrkkaka


 nu blir det en kaka men toppingen bli i morgon
och då blir det en kaka till
så de räcker till alla kyrkbesökare
vore ju synd om någon blev utan

Middag bästa grytan....mör som jag vet inte vad

en vacker dag

och vi har fixat med fotoboken
nu ligger alla bilder inne
tror jag
men texten ska till

1 kommentar:

Ellinor sa...

Kreativ dag❤️