mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 11 februari 2022

en helt vanlig torsdag


jag måste fixa till några mindre dukar
av en löpare
men aj va de var svårsytt
men envis som jag är så fixade jag det


Lennart var till optalmica=ögondoktorn
det var rejält med gråstarr
både på sidan och mitt i
 och i båda ögonen
på glasögonbutiken såg hon 
bara lite i kanten på ena ögat
ja ja nu blir det operation 
"om några veckor"


tänk att så enkelt är så gott


Kanadas djurliv på vintern
mycket intressant tycket även Hedda
här en liten mus som lever under snön


vi fortsätter i enkla spår
de är ju ändå torsdag


 en pannkaka lite grädde o ½ banan 
sen är jag mätt 


nu tar pojktröjan form


Lennart fixade rostemacka till kvällen


Min älskade lilla katt

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Fina gullehjärtat Hedda.Åt plättar igår och det brukar gå bra men igår var dum-magen tjurig så det gick inget bra*morr*!Lennart kommer att se som en tonåring snart👍✊️🤗