mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 10 februari 2022

en rakt igenom bra dag


fick ju ett medelande att proverna var bra
men jag kollade själv och såg 
att några var lite för höga och andra lite för låga
ja de var bara fem som var avvikande av 27
i natt har han svart på chatten...



om jag gömmer mej under mattan
syns jag inte 😂‼


familjen kollar tv


en tur till bibblan och
lämna tillbaka den här
har du inte läst 
GÖR DET


 och den här låg på hyllan
och väntade på mej



så var det dax för lunch
denna första dag när Sverige
åter öppnar upp efter pandemin
flaggan på topp


jag tog "bara" bränvinsbordet


Lennart tog sej en schnitzel 


och så var det en liten godbit
till kaffet
vi fick en kasse matlådor
som vi kan ha på soppköket
och dela ut den mat som blir kvar
tack snälla
Officermässen



Väntrum... nu till fotvården




tänk så skönt det är
500;- för en timme
är ju egentligen ingenting


undrar ven som köpt den här påsen?
Ja den fanns i alla fall i skafferiet



så det fick bli mat till kvällen
med wokade grönsaker


med det säger vi god natt



 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Låter som en underbar dag👍

Mådde sa...

En dag att lägga till hjärtat