mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 6 februari 2022

OS o sport är bra för stickningen


dagen började med skidskytte
MEN tröjan är lila inte rosa
så de så 
och ingen medalj fick vi heller


men Walter Wallberg tog guld 
i Puckelpist
 

uppstekt pannkaka är oxå mat


Ja det var en tv dag av stora mått
isracing från Piteå 
blev det efter OS


gjorde en köttfärs/kålgryta
gjorde en rejäl laddning
tänkte att det blir bra till
soppköket nästa gång
till muslimerna där
då vi ska göra lapskojs
på julskinka


nu blev det rätt färg på tröjan
ärmarna påmonterade och
har börjat med mönstret


laddar inför Mello


märkligt program
förstår egentligen inte varför vi tittar
*fniss fniss*

 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Jag har faktiskt valt bort Mello,inte min musik.Jag satte en ljudbok i örat och bara njöt av stillhet👍

Mådde sa...

Hade varit mycket bättre