mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 9 februari 2022

Mysteriet löst


Å sådana vill jag HA
har du såna så köper jag dom⁉


fick bli så här i stället


Husse lyfte på rumpan 
och skulle hämta kaffet


mysteriet löst med två tider 
det var 12.40 som gällde
men jag var KLAR 12.30
sköterska lyckades pilla bort
sårskorpan utan att huden under gick sönder
den är tun men hel
(huden alltså)
så jag kan var lugn 
det kommer att bli 
HELT BRA till 2/3


Lennart han i alla fall ner till hamnen
medans jag var på VC


på vägen hem var vi och köpte ett mjukt frukostbröd
inte kan man tro att man är mitt i Västerås
men det är vi
Kopparlunden
där är det vackert


snabblunch


snabb kvällsmat
ser du skillnad❓
makaronerna och "såsen"
korv, köttbullar och köttet från i går



utanför jobbas det på
dom ska kolla hur våra väggar ser ut
under plåten och isolera om 
blir ett VARMT hus sen
ja ja vi har inte kallt
men det finns grannar som fryser



i dag blev det medaljer i alla valörer 


en ärm klar





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Skönt att det var ok👍