mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 20 mars 2022

Att gå för långt....


varför stressa upp så tidig matte???
ja ja ja vet du ska ta medicin kl 6
men de ska inte jag


Hedda följer skidskyttet 
med spänning


en enkel korvgryta till lunch

gick till tvättstugan och bokade tid


och hämtade en bok på vårat 
tvättstugebibliotek

men det var att gå för långt
kände jag
fick ont hela eftermiddagen kvällen
får bli kort tur  i morgon 
men lär så länge man lever


kvällens helgmålsbön
var från Östanbäcks kloster


Broder Birger höll i det hela
har du möjlighet tycker jag du ska besöka stället
dom har ljus o ibland honung att sälja
så rofyllt ställe


kvällens mat blev en wraps med 
kebab o köttbullar


men så var MUREN tillbaka på TV
de tackar vi för


Lördag och kunskapskanalen
Heddas bästa tid på veckan
här är det laxar på ingång

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Hurra för Muren,gillar det programmet 👍Gå bara lagom långt idag✊️❤️