mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 24 mars 2022

Vattenbärarvantar ..... blir det sen


i dag är det 
MATLÅDANS DAG
matlådor i frysen är en bra sak
nu när man inte jobbar
och behöver ha den med till jobbet
bra att ta fram 
när man inte orkar eller vill laga mat


tidig lunch 


för kl 13.20 hade jag tid på Citypraktiken


27 agraffer är nu borttagna från min höft
har fortfarande bandage en vecka till
men metallclipsen är i alla fall borta
så himla fiffigt


fick påfyllt med B12 + nytt recept
då det var sista sprutan i den här förpackningen

fick oxå mer inkontinensskygg
eller hon skrev efter 
så de kommer att ställas
utanför min dörr


och så fick jag en tid  hos Peeter
den 8 april 
då läkaren på Löwenströmska
tyckte att mina ömmande svullna
ben MÅSTE utredas


efter VC blev det City Gross
inte mycket folk här inte
vi fick tag i det vi skulle
och lite till
som vanligt


Mellis 
får säga att den var 
RIKTIGT GOD


beställde lite saker i måndags
och i dag hade jag en påse utanför dörren
och en fick jag hämta på Sannas


påskpresenter till några


och förgarn till mej
ska blir vattenbärarvantar så småningom
ska bli så kul
har tänkt i flera år 
men nu så


vi fick tag i dessa
MÅSTE provas


SÅ GODA
vi gjorde klyftpotatis till
och grönsallad
och så kebabsåsen förstås 



 



1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Gillar verkligen dom olika matprodukterns,är inte så förtjust i färdigproduserat men han har verkligen lyckats👏Skönt att bli av med agrafferna,hoppas att värken ger sig🤗