mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 29 mars 2022

ett nytt roligt projekt


kl 7 lämnade Lennart
Lilla Blå på verkstaden
för servis 


efterlängtad måndagsträff
med Kerstin på ❤- punkten
dom har inte café ännu
men vi tar med eget fika
så de går ingen nöd på oss


Lennart följde mej 
har inte gått så långt innan
men de gick så bra


kokt korv o pepparrotssås de är gotta det


intresset för finalen på sverigeveckan
var vist inte så stor från Hedda
men skönt i solen hade hon


så var bilen klar för hämtning


alla trådar fästade
jag blev så nöjd


nu börjar en spännande tid
om det är som det skall 
blir det parning om en ca 1 vecka
och två veckor senare kan det ligga
ägg i bogropen


har packat en kasse garn
virknålar o stickor
till en nystartad handarbetsgrupp
för ukrainska kvinnor


ja VET att de är nyttigt
☹ 


har nu äntligen börjat på
vattenbärarvantarna


trasselvantar skulle jag vilja säga


kul är det och varmt blir det

 



1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Skoj att du orkade gå en bit👏Jag har ju ingen Lennart så min bil får åka till ett företag som recondar bilen.Den brukar vara som ny när jag hämtar den men just nu är det grus och gris och hundhår,på onsdag blir hon fin igen.Som vanligt har du lyckats,tröjan är superfin👍❤️