mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 6 mars 2022

Där kom det.....☹


❤ jag ser matte att du är på väg upp
ur sängen
 så jag sätter mej här och väntar
på min åktur ❤


upptänkte att jag stickat fel när jag låg på sjukhuset
(skyller på morfinet)
hade minskat i stället för att ökat
så de var bara att repa upp


och mitt i allt 
när jag höll på att sätta tillbaka alla maskor
så gick kabeln av...
lägger stickningen åt sidan ett tag
blev lite trött på den


stekt korv, potatis o ägg till lunch
inte så illa 


så kom det jag nästan väntat på
kramp i gallgångarna av morfinet
hade hoppats slippa det men
INTE DÅ


bara att låta bli dom långtidsverkande
värktabletterna 
SUCK
dom är ju bra mot värken ju


kvällsmat 
fisk o potatismos
inte illa de heller


Mellodax


och det lär vara 
ostbågen/krokens dag i dag<<<<<<<<


fick en bild på  vår 
dotter Gloria 
när hon är på väg till sin
moster 



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Dom där kramperna är INTE roliga😢Hoppas att du klarar dig med snällare smärtis ✊️Kul med bild på Gloria❤️