mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 10 maj 2022

en tur till "stora skogen"


så kom "hissen" som byggarna ska stå på när dom
fixar våra balkonger
MEN dom har glömt stänga av gatan för bilparkering


men med liter trix o fix


fick dom till det 
även om det såg lite vådeligt ut ett tag


måndag = träning 
den här fixar jag inte
höga benlyft är inte min grej


efter 45 minuters "hård" träning
blev det 5 minuter i solen innan Lennart kom
och hämtade mej


snabb lunch

nästan så är det 


fick tips av en vän om fina stigar
ute i Frösåker
måste kollas


blå stigen är barnvagnsvänlig
= rullatorvänlig
Vi provar


och det var den 
helt perfekt




här blir det vackert om någon vecka
så många liljekonvaljer


en liten liten stängel....


















en mycket fin promenad
undrar hur benen känns i  morgon
men de är en annan dag 


kassler  o ris från en av lådorna i kylen
helt perfekt att värma
när vi kom hem


Hedda gillar min gamla 
rävkrage


inte bara i skogen det finns
blommor


även på våran gård 







 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Nu njuter vi av vår natur👍❤️