mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 19 maj 2022

🤩Röda skyltar och rabatter 🤩


börjar dagen ute på City Gross

283,23 i rabatt
rödskyltat 

pengar jag sätter in på ett sparkonto
lite kul sparande 


när vi var inne i butiken hade dom
inte hunnit göra klart 
"billiga lådan" än
så vi tog en fika och väntade
kom oxå på att vi glömt köpa
pepparrot


så var vi då hemma med 
"lådan" och allt annat


10 kr kilot för lådan
i dag var det MYCKET tomater
lök o paprika
får se vad jag ska hitta på 
tomatmarmelad kanske


dagens lunch 
även den med röd lapp



köpte mej några nya t-shirt
en vit 
en grå
och en grön
jo den är grön jag lovar
tre stycken för 159:-


så kom Vicki Skure och hämtade bordet
som skall få en ny balkong att stå på
skönt att veta att någon tar hand om det
*fniss fniss*


tvättstuga på eftermiddagen
sist vi var här skrev jag till exp
att jag ville ha krokar på väggen
att hänga upp jackan på 
KOLLA NU
två krokar 
PERFEKT
de tackar vi för


bor vid pricken


inte var dag man har någon som kan
titta in genom fönstret
men nu är det så
Dom håller på med 
 asbestsanering,
så fönstren är tejpade 
inte så kul då det är i sovrummet





korv med bröd till kvällen


en god bacon o ostkorv inlindad
i smördeg


kl är halv 10 och solen är på väg att lägga sej


har ju garn kvar år bli en mössa 


stugfixarna i norge
inifrån fabriken



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Vilken fynddag👍Har fortfarande inte hittat min bakelse*muttrar* Ha det gott🫶