mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 24 maj 2022

Ny vecka nya utmaningar




tyckte nog skorpan blev för hård


tar mej i kast med 1 kg köttfärs i stället


ska bli biffar i timjansås




helt perfekt


Lennart for ut med kameran


Hedda och jag vilar



så blev det lite pälsvård i solen


och lite lek o bus







så säger matte att jag behöver klippa klorna


de gör jag inte alls bara så du vet ....


en sväng till Skultuna och "Lagårn"
där det ska bli bilträffar på måndagarna
då Wästerqvan har stängt ner den 
verksamheten 



kan nog bli bra de oxå 
bara folk vet att det är där nu


liten omelett 
alltid gott 


de var då inget på TV
så det blev en tidig kväll
i sällskap av boken



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Skönt med en tidig kväll och en god bok👍Finaste Heddakatten 😻