mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 26 juni 2022

Sommar o sol i massor


är inte så nöjd med resåren på jumpern
jag ska sticka om den
så jag plockar upp maskor
och repar upp


då var allt upprepat och första varvet stickat


då får man vila och lite kaffe


bra blev det 


dagens lunch 
matjessill o ganskottssill 


den stora "fylledagen"
Både Zelda o Elvira fyller i dag
den ena 4 år och den andra 23 år


 även tant Elsa fyller år idag
hon  toppar med 101 år 


lätt middag
GOD middag


sen ut på gården
i skuggan
i några timmar


saft o skorpa blev det
Kjelle o Gunilla kom ner
och Martin kom förbi
han skulle hala flaggan


jag var sugen på nått
när vi kom upp igen
hade vårrullar i frysen


det är varmt nu...

 

Inga kommentarer: