mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 21 april 2024

FEST va re här 🥂


när dagen börjar så här 
då är det lycka


ja ja HEDDA tycker jag stickar 
för mycket så hon lägger sej
PÅ stickningen i mitt knä
då kan jag passa på att
dricka lite kaffe
🐈‍⬛


var till Plantagen

köpte Saxefraga eller Bräcka
det blev tre olika färger
få se hur dom trivs


två persilja och en lakritstagetes 


nya salladsfrön 


Lennart fixade lite lunch
kassler o potatis o Café de Paris


när jag vaknade från middagsluren
var det gofika i solen


Hedda har sitt majsgräs som hon 
knaprar på ibland



så var det dax att gå på mingel
❤️-punkten


Jag stod först
nej jag var här före
öppnar dom inte snart
jag har så ont i benen
det är ju kallt
Men snälla nån dom är ju där inne
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


alla kom in alla fick plats
ja alla som hade biljett förstås





bra musik rätt årgång så att säga


kladdkaka med grädde o hallon
jag åt bara upp hallonen 
så Lennart hade tur


nu är kl 21 får jag gå hem nu 😉
*fniss fniss*
vi har haft en fin och god kväll
inte tu tal om det
Lennart lyckades bara ta kort på mej när jag
ser så sur ut ..


den största bukett blommor till 
vår underbara personal
på Kooperativet
❤️-punkten Skiljebo

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Vilken fin fest👍Lakritstageter låter spännande