mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 24 april 2024

Happy Hour


en sån underbar dag
vad skulle vi göra utan böcker
jag skulle inte klara mej länge 
de kan jag tala om


håller på i "skrotrummet"


och här är hyllan med mina handarbetsböcker


+-0 ° på ena sidan huset
och på balkongen på andra sidan
+38°
de är grejer det


så var det dax för B12
dom har fixat om på Citypraktiken
väntrum 2 hade krympt
där var flera mottagningsrum nu
och i väntrum 3  hade dom möblerat om


jag blir galen på mina fingrar
lite svårt att få till bilden
MEN pekfingret är blått/lila
och gör vansinnigt ont just nu
ja ja de är ju som det är med den saken
inget att göra åt
nu är det B12 som gäller


så åkte vi till vår älskade ❤️-punkt
tog en fika i väntan på nästa spruta


då vi aldrig tagit TBE så var det dax nu
när vi håller oss i Mälardalen


vaccinationsbussen kom till vändplanen
vid ICA smidigt värre


hem och fixa lite mat
hade ju pytt kvar sen i går
och så hade jag bara på två ägg
blev nått i stil med bondomelett

även gumma


så där nu ska ärmarna stickas fast
på tröjan nu blir det klumpigt ett tag
men de är sånt man får räkna med


lyxade med skivad blodpudding
så gesvint 






kvällens TV
norska barnmorskorna


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Ljuvliga Heddakatten 🥶