mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 25 april 2024

INGEN VINST 💰


ja men vilken natt
och vilken morgon
ja ja så är det att sova med
Sjögren


åkte ändå ut till Erikslund
och hämtade byxorna
bild kommer sen


veckohandlade och fikade


hem och värma lite lunch


innan de var dax för BiNGO
jag tänkte avstå
är liksom inte riktigt på alerten 


men jag följde med
lite kul är det ändå 
att se lite folk


nära skjuter ingen hare heter det


så lite fika och några spel till
MEN INGEN VINST


korvgryta med kokosmjölk o curry


bluesrock på iNTiMAN


han var så nöjd när han kom hem


Hedda och jag kollade
Mästerkocken VIP
dom var lite "svajiga" så här i början
ovana med TVköket


och så KÖPING
Mats ska köpa ny EPA
Johan ska klippa sej
och Sofi gå på dejt 


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Känner mig också rätt sliten,har ett skov i min dumma magsjukdom och käkar cortison men vet att det går över och att jag får kämpa extra men ibland blir jag lite låg..och gnällig🙈Bättre vinst nästa gång🍀