mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 21 juni 2018

Det är över för den här gången...och jag är så STOLT över mej själv


efter lite diskussioner fram och åter
blev det "bara" en lagning
av en tand som nästan inte finns längre
bara ett litet hörn kvar av tanden
Jag tyckte att den kunde tas bort 
men Kavain vidhöll att den borde lagas
det är en tuggtand liksom
men den behövdes i alla fall inte rotfyllas


så nu är den GRÖNA pricken lagad oxå 

till vintern ska vi fortsätta.... 
41:an ska bort och det blir en brygga
men som sagt det blir närmare jul


 sen kan jag skratta och le igen

 hem och sova sen äta
blev uppstekt palt o korv 

första klasen börjar ge sej 
dom slår ihop sej igen 
och mister lite färg

 eftermiddagsfika

kvällen på kajen blev instäld p.g.a regn
så det blev lite stickat framför TV


den här lilla damen vill ha raggsockor 


och en kasse att lägga sovsaker i på dagis
har ju tyg kvar sen jag gjorde babynästet
blir bra det

1 kommentar:

Ellinor sa...

Du är bara BÄST❤️