mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 9 juni 2018

en fredag helt klart ....


 Titta Jocke o Yulia 
den lever fortfarande
men den KRÄVER 2-3 dl vatten/ dag

 här har vi haft besök
men inte varit i köket...
hen lämnade ett visitkort i alla fall

 tidig lunch på Mässen
jag åt "bara" sillbord 

 bästa mässingskronan 

 och vinrankorna ovan huvudet.. mysigt värre

 Lennart körde Sill o Grill

kaffe och liten efterätt

hämtade oxå lite morötter till söndagens soppa
(i går var dom långa i dag är dom STORA)

 sen blev det en sväng och kolla in studenterna på stan














poliserna var MYCKET aktiva där vi stod


efter att ha stått så länge var mitt knä helt slut
och ävenså Lennarts vad
nu MÅSTE vi sätta oss
kan säga att skumraketen var inte färsk
eller så var det en sån sort...
seg liksom
men kaffet var gott

hemma hade det kommit post till mej

 så nu kunde jag koppla samman TRE kablar 
och börja sticka runt

de var en fasligt god korv
eller så var jag extra hungrig

och på TV är det speedway

2 kommentarer:

Dennis Engelmark sa...

Fina bilder och text som alltid =) /Dennis

Ellinor sa...

Det finns en glädje i studentfirande,hopp om liv och framtid🍀✊️❤️Blir så sillsugen,kan ju bara äta två små bitar men gott är det👍Ha en fin dagoch tack för alla bilder🌹🌹🌹kram Ellinor