mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 29 juni 2018

inte gjort mycket mer än vilat...

 När barnaskaran växer måste dom ju oxå få var med på min 
väska Här har vi Bettan på ena sidan

 och Thyra på andra siden ..
som jag funderat på hur jag skulle få till det

så nu är min väska komplett igen
småtjejerna får hänga på sidan liksom 

 vis från gårdagen blev det 
kåldolmar till lunch

 broderat namn på Thyras väska

 och på baksidan av namnlappen 
fick även hon ett foto på sej själv

uppstekt palt förstärkt med potaits
till kvällen gick bra det oxå 

jag stickar vidare och tittar på skitprogram
Arga Snickaren ... Lyxfällan ... Valgrens värld ... nått med amerikanska poliser
ja ni ser vilket dravel



 Lennart och Adrian åkte till Västerås Officersmäss på konsert

 Regnet hänger i luften och Björn får en bekymmersrynka i pannan 


 så kom regnet och stormen

 bara att flytta in...tur det fans en plan B



när regnet upphört kom regnbågen 
i öster
 och i väster var himlen guldfärgad

efter en dag med bara vila hoppas jag på en ny dag i morgon
där det finns lite energi och vilja i kroppen

1 kommentar:

Ellinor sa...

Jag är full av behundran över dina handarbeten👏👏👏Hoppas att denna dag har lite mera energi att ge❤️