mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 17 juni 2018

en kväll på Västerås Officersmäss...härligt

 men morgonen började med att fylla dosetten
och här ser man vilka dagar jag slarvat
i den här fyller jag allt utom värkpillren

 så var första sockan klar
bliv ju lite gullig i alla fall

så åkte vi ut till Erikslund en sväng på morgoen
in till grabbarna på 3 och fixade autogiro på räkningen
dom är så hjälpsamma därute 

jag skulle ha mer piller 
men inte på något av apoteken därute hade dom detta hemma
kunde beställa hem förstås
men då beställde jag själv över nätet 
jag har ju till den här veckan 


trodde jag hade en burk sill hemma
men det var så himla fel så du vett inte
men jag hade makrill
inte lika men gott ändå

och så var det dax att vila sej i form inför kvällen




 Björn har laddat inför kommande svåra dagar
brasmys








 Gunilla Backman intar scenen
tillsammans med 
Christina Cedergran och Joakim Dominique.


























 Ninni försöker få igång publiken







 snillen spekulerar 






God natt 
efter den underbara kvällen kommer jag att sova gott

1 kommentar:

Ellinor sa...

Massa underbara bilder och en bra dag✊️Lycka till med ärtsoppan🍀kram