mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 14 februari 2019

att fixa lunch av "ingenting"

 det ser bara blött ut 
men ack vad jag bedrog mej
DET ÄR IS

men jag kom fram välbehållen


 har med en ENKEL stickning 
så jag kan sticka och prata 

 kom hem och hade INGENTING i kylen
fniss fniss
ingenting blev en riktigt god lunch
räddningen blev ett ägg och en ½ burk makrill

 min förvirrade hjärna klarar inte just nu att sticka vante
hur svårt ska de vara????

 så jag tar till Yemenvästen igen då
bara rakt

 Uppstekt palt till middag

½ burk makrill som är kvar sen lunchen
fick bli en god macka till TV o Farmen o Mästerkocken
men jag blev vansinnigt sugen på KINA mat
då dom lagade 4 små rätter på kocken i kväll

1 kommentar:

Ellinor sa...

Koka soppa på en spik😁det är bra att kunna!Hjärtekram till er båda❤️