mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 6 februari 2019

Det gick som det gick ... var ju väntat


 så smyger även den här dag igång
sakta men säkert
jag ska ta massa blodprover i dag 
före kl 10 och fastande 
får dock dricka klar dryck

 det är dags för dom årliga proverna
och det gick ju bra till en början
5 rör helt OK ett stick
sen var det STOPP inte en droppe
nya stick på handen i armvecket på underarmen
men inget blod så det sista röret får jag ta på 
lab på centrallasarettet 
Nästa år ska jag be om remissen på en gång
det här är ju löjligt


 en liten fika innan vi åker hem

 Lennart kunde naturligtvis
 inte motstå den här lilla godingen

 jag hem och äta är lite hungrig får jag säga
lins o potatisgryta med yoghurt

 jag borde tvätta
men jag har inte gjort det 

hade köttfärsröra kvar sen i lördags
det fick bli en potatis o köttfärslåda
helt enkelt 

 ja ja få se om det hjälper
känner att förkylningen är på G


1 kommentar:

Ellinor sa...

Ibland kan man strunta i att göra något❤️