mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 21 februari 2019

en jägare från Afrika eller Ryssland en bonde från Turkiet är det jag det?

 nu är det fullmåne
många har svårt att sova 
men jag kan inte koppla månen till mitt sovande
tror inte jag är känslig på det sättet 

 kl 10 vara det dax att hämta hyllan
 som Staffan fixat till Soppköket
vi var där strax efter att Stadsmissionen öppnandet 
så mycket folk och bilar på parkeringen
nästan svårt att få en plats


 och där stod två hyllor och väntade på oss


tur vi har en bra bil

 där borta på den röda väggen är det meningen
våra hyllor ska stå... fixa golvet först

 hipp hipp hurra 
nu står dom där




 Vi blev så nöjda
TACK Staffan o Stadsmissionen 

 Lennart for runt med moppen
han är ju som han är min älskling

och så var det dax för lite fika
innan vi åkte hem

 hemma blev det soppa på rester

 bakade en rulltårta på efm


så vi hade nått att bjuda 
grannarna på till kaffe



fortsätter på restlinjen

kvällen med Kockar o  forntida Svenskar
så spännande
med hur dom fått fram hur vi "svenskar" kom hit

höll på att glömma 
fick ju en FIN brödburk o kokböcker
av Berith i dag 
💖💖TACK TACK💖💖
burken ska med till stugan

2 kommentarer:

Berith sa...

Så bra det blev med hyllorna.
Glad att brödburken kommer till användning 🙂

Ellinor sa...

Förvaring är jättebra👍Rulltårtan såg supergod ut