mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 24 februari 2019

Okonomiyaki....dagens lunch!

 så var dom levererade 
hoppas nu dom passar

 så va det de där med lunch

 Japansk rotfruktsomelett/pannkaka

helt OK får jag säga
med en sås på majonnäs soya ketchup  
så smörja in ugnen med såpa

och jag kan läsa o sova
Lennart kollar skidor på TV

 och så är det dax att fixa till den 
ugnen alltså

 blev ju bra det här

 Märkligt man äter ju hela tiden
fisksoppa på det som finns hemma

 riktigt smaskigt

så lägger sej lugnet och det kan bli helg på riktigt

senare blev det Mello som i kväll
inte föll mej på läppen
men så är det
ibland

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Fisksoppa är sååå gott👍Ha en bra dag👏

Berith sa...

Länge, länge sen som jag åt fisksoppa