mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 19 februari 2019

nytt projekt på G

 tur att jag hittar till 💖punkten
eller ska jag sätta på GPS tro

 jag hittade utan GPS 
så var vi här i några timmar
trevligt har vi på våra måndagsmöten

ensam lunch Lennart jobbar några dagar till
Gröt på 
Grynblandning, tranbär, rivet äpple och solrosfrön
inte så illa 

känner mej överkörd av en ångvält
jag har visserligen inte lika ont i kroppen som igår
men den känns mycket märklig
ÖM liksom ÖVERALLT
och den är SVAG 
märklig känsla

tänk att korv o pepparrotssås 
kan vara så gott
och mosa potatisen i såsen
de är vardagslyx tycker jag

 nu djupdykning bland garnerna

så är jag igång igen

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Kul att du får så mysig start på veckan👍Korv och pepparrotssås är verkligen super gott,

Berith sa...

Bra start på veckan! Sååå längesen jag åt korv m peppattotssås...mums 🙂