mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 12 november 2020

Då är vi igång TANDLÄKAREN och jag


dagen smyger igång
kaffe och bankaffärer 


så var det dax för tandläkaren


jag trodde tandläkaren skulle börja med tand nr 43
men det blev nr 16 o 47
60 minuter i tandläkarstolen 
och gapa stort då det var längst in
Nu är dom i alla fall borrade/filade/slipade
och nästa fredag får jag kronor på dom två 
och så går vi vidare 


var på VARSAM och inhandlade detta 
tror dock att jag får linda lite annorlunda
så de inte stasar i benet



på jag normalt tuggar på höger sida
får jag hjälpa till i dag med "tuggningen"
fortfarande bedövad vid lunch


hittade en bit kött av obestämd sort 
ja att de är KO men vilken del vet jag inte
får bli en gryta
MEN jag tyckte nog det såg lite segt ut
ja ja vi får se



rester IGEN 
man nu är makaronerna och pastan från söndagen slut


önskar du bo kungligt i en ny tvåa i vackra Tärnaby 
För mer information. visning och pris.
Kontakt info@sahlstroms.se


är ju inget dåligt läge på lägenheten
med vatten och kyrkan som utsikt

 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Önskar dig all lycka hos tandläkare,var stolt,du är duktig💐