mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 19 november 2020

svåra val...fniss fniss


undrar om det är tid att plantera ?
har ju i alla fall fått fina små rottrådar
eller ska jag vänta lite till?


Hitt på nå....nu vet jag Hitt på nå


och jag hittade på nått
ville fixa lite ljus
men hade ingen veke
så jag får virka en av mattvarp


nu får vi se


smälter lite stumpar
i en strumpa


jag fick till två små ljus
hade i lite lavendel 
och hoppas de ska dofta gott


fixar en present 


letade efter nått helt annat och hittade den här lilla väskan
när barnen var små kunde dom välja 
mellan lördagsgodis eller en smurf
inte de lättaste valet


dagens lunch
blomkålssoppa förstärkte 
den med en korvskiva som blev över igår


men kolla in 
Lennart hittade upp kanalen GODARE
blir nog några timmar matlagning framöver


böngryta med ris blev kvällens middag


så var första ärmen klar

 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Dom smurfarna är hårdvaluta idag👍🤗