mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 4 november 2020

ett STORT TACK ❤


ojsan
där skulle ju jag gå
men just nu gick det inte
får ta en liten sväng


Svartån är en brun å
men lite fin ändå


skulle ta kort på temperaturen
men VARFÖR fastnar inte siffrorna
där på displayen under Folksam?

ja jo jag vet dom blinkar men ändå
+11° stod de i alla fall


så väntar jag på att få komma in till
fysioterapeuten 


blev lite tape och så åter nästa vecka


ut till Erikslund och Grönsakshallen
jag sitter kvar i bilen medan Lennart går in
vi skulle få lite morötter till 
soppkökets kokerskor


ja det blev vist lite mer
DET TACKAR VI FÖR


dagens lunch en macka från Lidel
jag brukar inte gilla ljust bröd
men den här var så god o knaprig


fötterna ska ligga i högläge
och tapen ska sitta på till 
torsdag kväll fredag morgon


jag ska göra nått jag aldrig gjort



blomkålsris med gurkmeja o solrosfrön
och lite kött från "förr"


två stickningar på G
en randig toffla som ska tovas
och en helt vanlig raggsocka

 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Hoppas att du får hjälp med dina stackars fötter🍀✊️Ha en skön dag❤️