mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 15 augusti 2022

ännu en fin dag i mitt liv


fixar lite mackor till 
fikakorgen som ska med
till Vila Kapell


bild från nätet
(du som sett Sameblod...här är kyrkan)


Helena "prästade"


bästa Maj-Britt läser texter


inte i alla kyrkor det finns
orgeltrampare
men här finns det




Jon spelade på nyckelharpa
till postludium


och så var det då dax för fika


och Bosse måste ju säga nått
en riktig mysgubbe


Rolf Helena Ingrid
både allvar


och skratt
precis som det skall vara
 JanE drar på smilbanden


och så fick vi lite mer nyckelharpa
Lennart önskade Koppången 


och någon önskade gånglåt från Äppelbo




och till sist blev det en Norsk låt


vi åt på Aurora i Hemavan
jag åt upp köttfärsen och 1/3 av chipsen


Hanna blev glad när vi kom hem
hon ville vila med mej


Hedda; Min farfar var sabeltandad tiger
har jag hört....och de är sant så de så



en helt svensk middag


Hedda dödar Fågel Fenix

 

Inga kommentarer: